Atomische Kick-off voor 27e editie van 's werelds meest competitieve verpakkingsinnovatiewedstrijd

03 oktober 2013

De 27e editie van verpakkingsinnovatiewedstrijd De Gouden Noot is begonnen. De officiële start werd op woensdagavond 2 oktober om 20.00 uur precies verricht door NVC-voorzitter Peter van der Knaap, in het Atomium te Brussel. Hij overhandigde symbolisch de Gouden Noot trofee aan de voorzitter van de jury, prof.dr. Onno Omta en sprak namens de gehele vereniging NVC Nederlands Verpakkingscentrum de wens uit, dat de jury in de komende twaalf maanden de Gouden verpakkingsinnovatie van het jaar 2014 zal vinden. De Gouden Noot trofee bevat een massief gouden walnoot als teken van integrale verpakkingsinnovatie.

De inschrijvingstermijn van de wedstrijd sluit op 2 april 2014, of als het maximum aantal van veertig deelnemers is bereikt. Van de deelnemers zullen tien finalisten met het NVC Nederlands Verpakkingscentrum on tour gaan naar onder meer de verpakkingsbeurzen interpack 2014, Empack 2014 en Macropak 2014. De uiteindelijke winnaar van De Gouden Noot 2014 zal worden bekendgemaakt tijdens het NVC Verpakkingsinnovatie Diner, dat plaats vindt op 30 september 2014 in Utrecht. Wilt u meestrijden om De Gouden Noot 2014, ga dan naar www.degoudennoot.nl.

NVC-voorzitter Peter van der Knaap (rechts) overhandigt symbolisch de trofee met daarin de massief gouden walnoot aan juryvoorzitter prof.dr. Onno Omta en opent daarmee de inschrijving van verpakkingsinnovatiewedstrijd De Gouden Noot 2014. (Hoge-resolutie foto op aanvraag via info@nvc.nl)

Neem voor meer informatie contact op met Ger Standhardt, g.standhardt@nvc.nl of +31(0)182-512411.