Verpakkingsgemeenschap donderdag 22 november a.s. in Amsterdam bijeen voor toekomst innovatie en informatie

13 november 2018

Verpakken staat centraal op donderdag 22 november 2018 in Amsterdam, waar de verpakkingsgemeenschap bijeenkomt om grensverleggende innovaties mee te maken en de betrouwbaarheid van zakelijke verpakkingsinformatie te bespreken. Met meer dan honderd bevestigde deelnemers belooft het een spraakmakende en inspirerende dag te worden, op twee mooie, tegenover elkaar liggende locaties: de A’DAM Toren en het EYE Filmmuseum.

DONDERDAGAVOND 22 NOVEMBER (vanaf 18.00 uur in de A’DAM TOREN)
PRIJSUITREIKING 29e EDITIE DE GOUDEN NOOT

Verpakkingsinnovatiewedstrijd De Gouden Noot werd in 1958 voor het eerst georganiseerd en dit is de 29e editie van wat inmiddels bekendstaat als ‘s werelds meest competitieve verpakkingsinnovatiewedstrijd. Echte innovatiekracht is nodig om een van de tien finalisten te worden en slechts één van deze finalisten zal de uiteindelijke winnaarstrofee met daarin de massief gouden walnoot mee naar huis nemen.

Ontmoet meer dan honderd koplopers in verpakkingsinnovatie en geniet van het heerlijke driegangendiner, presentatrice Francesca Vanthielen, de inspirerende muziek van JAZZtoConcern onder leiding van Peter Groeneboom en het spectaculaire uitzicht op Amsterdam vanaf de Loft op de 16e verdieping van de A'DAM Toren.

Presentatrice Francesca Vanthielen en JAZZtoConcern-leider Peter Groeneboom tijdens de Prijsuitreiking van verpakkingsinnovatiewedstrijd De Gouden Noot 2018 op donderdagavond 22 november 2018 in de A’DAM Toren Amsterdam.

DONDERDAGMIDDAG 22 NOVEMBER (in het EYE FILMMUSEUM)
DE TOEKOMST VAN DE ZAKELIJKE VERPAKKINGSINFORMATIE

De betrouwbaarheid van zakelijke informatie op verpakkingsgebied is het speciale thema van deze 65e NVC Algemene Ledenvergadering. Welke kansen en bedreigingen biedt de blockchain technologie? Op basis van welke belangen dan wel algoritmes wordt verpakkingsinformatie ter beschikking gesteld? Welk effect gaat de nieuwe Deepfake-software hebben op de nieuwsvoorziening? Wanneer zijn informatiebronnen te vertrouwen en wanneer niet?

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met NVC via info@nvc.nl of bel +31-(0)182-512411.