Goudkoorts op NVC-stand noordingang verpakkingsbeurs interpack 2014

12 februari 2014

Bezoekers aan en exposanten op de komende interpack zijn gewaarschuwd: aan de noordingang heerst goudkoorts. De NVC-stand (ENB/03 – Entree Nord) toont meteen waarom; de tien finalisten van verpakkingswedstrijd De Gouden Noot staan daar opgesteld. De Gouden Noot is ’s werelds meest competitieve verpakkingsinnovatiewedstrijd. De tien finalisten zijn geselecteerd na de eerste juryronde, die twee volle dagen in beslag neemt. Slechts één van de finalisten gaat later dit jaar, na de tweede juryronde, de trofee met daarin de massief gouden walnoot winnen. Contactpersoon is Ger Standhardt.

Dit meldde NVC-directeur Michael Nieuwesteeg op 11 februari 2014 tijdens de officiële persconferentie van ’s werelds grootste verpakkingsbeurs in Hotel New York te Rotterdam. De interpack vindt plaats van 8-14 mei 2014.

Online opleidingen in verpakken
NVC introduceert op de interpack ook zijn volledige programma aan online opleidingsmogelijkheden. Zo kunnen cursisten en managers met verantwoordelijkheid voor het laten opleiden van professionals in verpakken in hun onderneming ook daadwerkelijk kennismaken met de NVC-crew en docenten die de cursussen verzorgen. Contactpersoon is Antje Augustinus.

NVC-stand ENB/03 is ideale uitvalsbasis
De NVC-stand is tevens de ideale uitvalsbasis voor deelname/bezoek aan de beurs. NVC helpt lidbedrijven met het maken van afspraken en de stand is een effectieve en efficiënte locatie om te netwerken, onder het genot van een kop koffie en een Hollandse lekkernij. Contactpersoon is Charissa Koolen.

Extra exposure online, voorafgaand aan en tijdens de interpack
NVC biedt NVC-leden die exposeren op de interpack extra salesondersteuning. Via de continue online NVC-beurs kunnen bedrijven voorafgaand en tijdens de beurs kenbaar maken op welke stand ze tijdens de interpack te bezoeken zijn. Een handout van deze bedrijven met vermelding van het interpack-standnummer wordt op de NVC-stand (uitvalsbasis voor bezoekers) uitgedeeld. Ook kunnen exposant lidbedrijven de NVC-stand gebruiken als neutrale ontmoetingsplaats voor afspraken met (potentiële) klanten. Neem voor meer informatie contact op met Charissa Koolen.

Dagelijks: de NVC Win-een-tablet-Netwerkborrel
Elke dag vindt tussen 16.30 en 18.00u een netwerkborrel plaats, een unieke gelegenheid om (inter)nationale contacten op te doen. Iedere dag kunnen bezoekers aan de NVC-stand tijdens deze borrel een tablet winnen. Klik hier voor meer informatie.

Afspraak maken met NVC-medewerker op de NVC-stand
Neem contact op voor het maken van een gerichte afspraak met een van de NVC-medewerkers op de NVC-stand.

FOTO: De trofee van ’s werelds meest competitieve verpakkingswedstrijd: De Gouden Noot.

Hoge-resolutie foto op aanvraag via info@nvc.nl.