Feestelijke diploma-uitreiking NVC Verpakkingskundige 2016

30 juni 2016

(Foto: Jan Wilms)

Op dinsdagmiddag 28 juni 2016 vond de diploma-uitreiking plaats van NVC Verpakkingskundige I en II voor de studenten die in de afgelopen zes maanden zijn geslaagd. De feestelijke bijeenkomst vond plaats in het beroemde Arti Legi, al in de 15e eeuw de Latijnse School van onder meer Desiderius Erasmus, in het historische centrum van Gouda.
Zesentwintig professionals mogen zich vanaf nu NVC Verpakkingskundige noemen en zijn opgenomen in het Register NVC Verpakkingskundigen, waarmee het totaal stijgt tot 617. In termen van het European Qualifications Framework for Life Long Learning EQF hebben de diploma’s niveau EQF5 en EQF6. De examinering wordt uitgevoerd door de onafhankelijke Stichting NVC Examens en staat onder toezicht van de Stichting Examenkamer.

Dit najaar starten de nieuwe groepen voor de NVC Opleiding Verpakkingskundige I en de NVC Opleiding Verpakkingskundige II weer. Studenten uit geheel Europa zijn hier van harte welkom.

Het NVC feliciteert de volgende 21 cursisten met het behalen van het diploma NVC Verpakkingskundige I:

Mark Adelaars, Unilever Benelux BV; Danny Bovekerk, Kompak Nederland BV; Ronald Groenheyde, Smurfit Kappa Zedek Display & Packaging; Arjen Hiemstra, Olam Cocoa B.V.; Elwin Kersten, Van Sillevoldt Rijst B.V.; Babette Klaassens, PET Power; Jeffrey Krijgsman, Bangma Verpakking B.V.; Frank Lemmens, Ranpak B.V.; Lucas Mocking, ECOstyle BV; Janice Murphy, HJ Heinz Supply Chain HUB; Benjamin Ottema, Clondalkin Flexible Packaging LPF Grootegast; Frank Reijnders, Bayer CropScience Vegetable Seeds; Sije Roolvink, FrieslandCampina; Mark van Rekum, Bangma Verpakking B.V.; Klaas Robers, Topa Instituut; Monika Sura, S.C. Johnson Europe B.V.; Norbert Sweegers, Brand Loyalty Sourcing BV; Mark Thijs, Nomi Co-Packing B.V.; Arnoud Vaassen, Abbott Laboratories b.v.; Chris Water, Syngenta Seeds B.V.; Pieter Zwaard, ITH Complast BV.

Het NVC feliciteert de volgende vijf cursisten met het behalen van het diploma NVC Verpakkingskundige II:

Lenneke Koopmans, Abbott Laboratories b.v.; Roy Koster, Menken Orlando BV; Johan van Orizande, Apeldoorn Flexible Packaging B.V.; Gerwald Pullens, Daelmans Banket B.V.; Jorn Veldhuis, Bark Innovations B.V.

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Oscar Faber, o.faber@nvc.nl of +31(0)182-512411.
Vraag de hoge-resolutie foto van de groep afgestudeerden aan via info@nvc.nl.