NVC Special 2019 verschijnt: delen van trends en topics in verpakken

De jaarlijkse print-editie van de NVC Special zal in 2019 verschijnen op 18 januari. Met dit ‘jaarboek’ delen we informatie over en onze visie op actuele internationale trends in verpakken. Deze editie zijn er vier hoofdstukken: Verpakkingsinnovatiewedstrijd De Gouden Noot met de winnaars van 2018, 5e editie van de jaarlijkse Europese Conferentie over de Toekomst van het Bedrijfsopleiden in Verpakken (FBEP), het NVC-project PUMA: het einde van de verpakking als milieuprobleem en de betrouwbaarheid van informatie over verpakken. De NVC Special is tweetalig (Nederlands en Engels) en wordt in een oplage van 3.000 verspreid onder speciaal geselecteerde retailers, verpakkingsafnemers en verpakkingsleveranciers in Europa (en natuurlijk alle NVC-lidbedrijven).

Uw bedrijfslogo in de NVC Special 2019
Met de NVC Special proberen we vooral een positieve en objectieve berichtgeving over het verpakken wereldwijd te realiseren. Daarbij proberen we uiteraard succesvol ‘in the picture’ te komen als voorloper in de wereld van het verpakken. Dat betreft dan niet alleen de vereniging als geheel, maar natuurlijk ook de individuele lidbedrijven.
In dit kader wijzen we u graag op de mogelijkheid tegen een klein bedrag van €99 uw bedrijfslogo toe te voegen aan uw bedrijfsgegevens in de ledenlijst van de NVC Special 2019. Daarmee benadrukt u natuurlijk ook, dat u de vereniging en haar doelstelling – ‘sharing the future in packaging’ - een warm hart toedraagt!
Contactpersoon op het verenigingsbureau is Marina Rietbroek.

Adverteren in de NVC Special 2019
U heeft ook de mogelijkheid een advertentie te plaatsen in de NVC Special 2019. De productie wordt uitgevoerd door Elma Media B.V., een onderneming met jarenlange ervaring op dit gebied.
Neem contact op met Silvèr Snoek van Elma voor de mogelijkheden.

Klik hier om de digitale versie van de NVC Special 2018 te bekijken.
Wilt u de NVC Special 2019 in januari ontvangen, stuur dan een e-mail.