Resultaten uniek onderzoek over opleiden in verpakken gepresenteerd tijdens EU congres

23 maart 2016

Op 21 april presenteert Filip Dochy, professor Learning & Development, Corporate Training and Lifelong Learning aan de KU Leuven, de resultaten van een uniek onderzoek onder het Europese bedrijfsleven naar de wensen en verbeterpunten bij het continu opleiden van werknemers in verpakken. Prof. Dochy is een van de sprekers van de 2e European Conference on the Future of Business Education in Packaging (FBEP) in het Igluu Creativity and Knowledge Center in Eindhoven.

Filip Dochy, professor Learning & Development, Corporate Training and Lifelong Learning aan de KU Leuven (foto Packonline)

Andere sprekers zijn dhr. Philippe Roulet van Nestlé en mw. Dr. A. Kempers-Warmerdam van Stichting Examenkamer. Dhr. Roulet gaat in op de toekomstige vraag binnen Nestlé naar continu opleiden van medewerkers op het gebied van verpakken. Mw. Kempers-Warmerdam bespreekt het zeer gevoelige onderwerp van diplomafraude binnen diverse wereldwijde opleidingsprogramma’s.

Klik hier voor meer informatie over het congres. Klik hier om in te schrijven.

Neem voor meer informatie contact op met Charissa Koolen via c.koolen@nvc.nl of +31-(0)182-512411.
Een video-impressie van FBEP2015 vindt u via https://www.youtube.com/watch?v=nPoEBgFdUuE