Feestelijke diploma-uitreiking brengt aantal NVC Register Verpakkingskundigen op 574

24 juni 2014

Persbericht, Gouda, 24 juni 2014

Op dinsdagmiddag 24 juni vond de diploma-uitreiking plaats van NVC Verpakkingskundige I en II voor de studenten die in de afgelopen twaalf maanden zijn geslaagd. De feestelijke bijeenkomst vond plaats in Hotel-Restaurant De Zalm aan de markt te Gouda. Negentien professionals mogen zich vanaf nu NVC Verpakkingskundige noemen en zijn opgenomen in het Register NVC Verpakkingskundigen, waarmee het totaal stijgt naar 574.
In termen van het European Qualifications Framework for Life Long Learning EQF hebben de diploma’s niveau EQF5 en EQF6. De examinering wordt uitgevoerd door de onafhankelijke Stichting NVC Examens.
Dit najaar starten de nieuwe groepen voor de NVC Opleiding Verpakkingskundige I en de NVC Opleiding Verpakkingskundige II weer. Studenten uit geheel Europa zijn hier van harte welkom.

Het NVC feliciteert de volgende 10 cursisten met het diploma NVC Verpakkingskundige I:
Kristof Vanhoof, Janssen Pharmaceutica NV; Rogier Hertogh, Plasthill B.V.; Remmelt Postma, Abbott Laboratories b.v; Jorien Kuipers, FrieslandCampina Innovation Centre; Antje Augustinus, NVC Nederlands Verpakkingscentrum; Eric Koops, Crown Van Gelder NV; Alex van Bedaf, Schut Flexible Packaging BV; Katleen Breugelmans, Astra Sweets N.V.; Wim Hendriks, Brangs + Heinrich BV; Hasib Rasuli, Den Hollander Food B.V..

Het NVC feliciteert de volgende 9 cursisten met het diploma NVC Verpakkingskundige II:
Monique Sinnema, United Coffee; Rens van de Rakt, Vewoet BV Vetipak B.V.; Katrien Baert, Terbeke – Pluma; René Zoontjens, FujiFilm Manufacturing Europe B.V.; Liesbeth Hoogendoorn; Gerard Roessink, Smurfit Kappa TWINCORR B.V.; Tjark van Heuvel, Koninklijke Douwe Egberts BV; Annabel Nogueira, PET Power; Serge van Dongen, Bel Leerdammer B.V..

Diploma uitreiking NVC Verpakkingskundige

Neem voor meer informatie contact op met Charissa Koolen, c.koolen@nvc.nl of +31(0)182-512411.

Hoge-resolutie foto op aanvraag via info@nvc.nl.