NVC lezing ‘Verpakken: sleutelfactor voor duurzaam succes van uw thuiswinkel-organisatie’ tijdens Shopping Today congres

Verpakken is het tijdelijk integreren van een externe functie en een product om het gebruik van het product mogelijk te maken. Het succes van de conventionele retail is voor een belangrijk deel afhankelijk van deze activiteit. Waar zou zelfbediening zijn zonder de beschikbaarheid van voorverpakte producten? Omgekeerd hebben handel en distributie de afgelopen decennia een stimulerende rol gespeeld bij de ontwikkeling van het verpakken en de resulterende verpakkingen.

Tijdens deze presentatie brengt Michaël Nieuwesteeg, directeur NVC, in kaart waar en hoe verpakken een sleutelfactor is voor duurzaam succes van het thuiswinkelen in Nederland en daarbuiten.

Shopping Today vindt plaats op 23 september in DeFabrique, Utrecht. Het congres biedt u de trends op het gebied van e-commerce. Het programma bestaat uit ruim 40 afwisselende kennissessies en clinics over best practices, de nieuwste (e)commerce trends en tips en tricks. Deze sessies worden verzorgd door succesvolle retailers en (e)commerce professionals.